13 Mayıs 2008 Salı

Amy kelebekleri sevmedi

Kelebekler guzel. Amy sevmedi, gostermelik hippilere dayanamiyor galiba. Kahvalti aksam yemegi kamp yeri ve sicak dus 30 ytl. Gunes batisi inanilmaz. Simdi kelebek zamaniymis yarin belki yuruyuse gideriz. Aksam yemegi de, kahvalti da 8de. Anlayacaginiz bu aksam yemekler acik bufe. 6 gun sonra ilk kez dus aldik. Anlatilmaz yasanir. Bariscim yorumlarini okuyorum. Anlat biraz nasil su Amsterdam...
- Taken at 5:48 PM on May 13, 2008 - cameraphone upload by ShoZu

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Abicim yazarak anlatacaklarım...
Klasik muzik konserine gittim, bir şov izlemeye gittim.
o kadar müzeye gittim de bitiremedim. Herşey o kadar eski o kadar korunmuş ki inanılmaz bu kadar beklemiyordum. Almanya daha da korunmuş, daha temiz. Dağları ve tepeleriyle daha başka bir tat...
Diğerlerini yüzyüze anlatıcam...