9 Mayıs 2008 Cuma

Super deli manyak pis RUZGAR

Sea kayak yaparken ruzgari goze alirsiniz ve evet ruzgar denizin ayrilmaz bir parcasidir. Ancak ruzgari sever miyiz? Arkadan esmiyorsa Hayir! Bugun ogleden sonra koylari gecerken icerden esen yan ruzgarlarla bogusmak eglenceli sayilirdi. Sonra domuz adasinin karsina gelince tam bas taraftan aldigimiz bir ruzgar cikti. Direk batidan hava raporuna gore 17 knot esen ruzgar kucuk ama guclu dalgalar yaratti. Herhalde 2 mili 2 saatte gectik. Cogu zaman oldugumuy yerde kurek cekiyorduk. Birkac kere dalga kayagin burnunu gecip direk gogsume carpti. Tsunami cok agir ve dengeli bir kayak, bir de malzemelerle iyice suya batmisti, bu yuzden devrilmedim. Fakat yol boyunca kayagin burnu dalgalarin icindeydi. Bu aynen 5 metre aralikla buyuk kasisler olan bir yolda arabayla saate 30km suratle gitmeye benziyor. Bir ara korktum ama az korktum. :) Amy superdi. Kayagi hafif diye mi bilmiyorum ama yetisemedim. Kollarimiz koptu diyebilir miyiz? E deriz. Siralibuk koyunda kamp attik. Aksam yemegi superdi. Mahluta Corbasi, bulgur pilavi, salata ve cikolata. Hava kararinca biraz yildizlari seyrettim. Amy kitap okudu. Yarin erken cikip domuz adasinin dogusundan yassica adalara, oradanda gocegin dogusundaki koylardan birine ulasmayi planliyoruz. Suyumuz azaldi yarin mutlaka su bulmaliyiz. 'Yoksa cok kotu olcak be abi' diyor Amy. Haa bir de tuvalet kagidi almayi unutmusuz. :) Kamera hala calismiyor. Gunes pili doldu yarin telefonu sarj edicem bakalim duzelecek mi? Ben simdi uyuycam. Herkese tatli ruyalar...
- Taken at 5:28 PM on May 07, 2008 - cameraphone upload by ShoZu

Hiç yorum yok: